۱۳۸۸ مهر ۲۹, چهارشنبه

من بی تو!

به نام خدا


هزاران گونه استدالالِ محکم
که من بی تو بمانم، وَ تو بی من
ولی تنها یکی احساسِ مبهم
که می خواهد بمانیم عاشق هم!
(محب)
***
در مورد قافیه ها، ترتیب به عمد در 1، 3 و 4 قرار داده شده است.*
لطفا تفسیر و تأویلش کنید.*
الحمد لله مخاطبان "محب نوشته" از دو حال خارج نیستند، یا مرا می شناسند و یا نمی شناسند.*
آنان که مرا می شناسند که مطابق آن شناختی که از من دارند تفسیر می کنند، آنان که نمی شناسند هم که نمی شناسند! هر تفسیری می خواهند می کنند! و هما مطلوبان!!

۵ نظر:

  1. ترجیحا ناشناس۴ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۸:۰۰

    به نظر من نیازی به تفسیر و تاویل ندارد...
    آری...آغاز،دوست داشتن است.گرچه پایان راه نا پیداست...من به پایان دگر نیندیشم که همین دوست داشتن زیباست!!!
    به قول دکتر دینانی،اصالت با عشق است و عاشق و معشوق،تجلیات عشقند...
    پس همین دوست داشتن زیباست!!!
    راستی،عکس جالبیه...شعر هم!

    پاسخحذف
  2. علی کوچولو...آن مرد کوچک...لِ لا لا لا لا...لا لا لِ لا لا
    می بینی که بقیش یادم نیست.به سن و سال تو هم که قد نمی ده

    پاسخحذف
  3. اتفاقا يادم است!
    حداقل ريتمش را...
    صداى گريه مى آيد.
    حوصله شرح قصه نيست!
    ¥

    پاسخحذف
  4. محب! نمایشش نده.می نویسمش چون خیلی دوستش دارم...خیلی
    لی لی لی لی لی...لی لی لی حوضک
    علی کوچولو...این مرد کوچک
    علی کوچولو...تو قصه ها نیست
    مثل من و تو...اون دور دورا نیست
    نه قهرمانه...نه خیلی ترسو
    نه خیلی پر حرف...نه خیلی کم رو

    خونه شون در داره
    در خونه شون کلون داره...حیات داره ایون داره
    اتاقش طاقچه داره...حیاتش باغجه داره
    باغچه ای داره گل گلی...کنار حوضش بلبلی
    لای لای لای

    لی لی لی حوضک...لی لی لی لی لی
    این مادرش...مادر علی
    مامان خوبش...چه مهربونه
    علی کوچولو...اینو می دونه
    اینم باباش...چه خالیه جاش
    رفته به جبهه...خدا به همراش(عکس بابا رو رو دیوار نشون می ده)

    علی کوچولو...چه خوب و نازه
    واسمون داره...حرفای تازه...

    صوتی شو برات ایمیل کردم
    نمیدونمچراهروقتبراتمیفرستممینویسه:آدرساینترنتیداراینویسههایغیرمجازاستونمیتونمانگارناشناسنباشم

    پاسخحذف
  5. سلام.




    در تخت پادشاهى ام. با موبايل...



    حواسم نبود...
    نمايش دادم.
    صداى گريه نمى آيد.

    هيچ دشتى گريان نيست!
    على کو چو لو.... آخرين بار کى کو چو لو بودى؟؟؟؟

    پاسخحذف